Sweater weather I

Ribbet collage

RO:

Acum ca a venit toamna si termometrul nu prea mai sare de 20 de grade, este timpul sa facem curatenie in sifonier si sa scoatem hainele groase, implicit puloverele, la inaintare si sa ne luam la revedere de la rochitele foarte subtiri si pantalonii scurti.

Pentru mine toamna inseamna foarte multe lucruri(si nu pentru ca sunt nascuta in octombrie). Inseamna plimbari seara, atunci cand apune soarele si lumina portocalie imbraca strazile, aerul curat si usor rece, ciocolata calda si imbracamintea comfortabila si groasa, ideea de Halloween. Si de ce zic idee? Pentru ca la noi nu este ca in alte tari, o traditie. Mi-ar placea sa existe si in tara noastra cu adevarat (deoarece petreceri tematice se mai organizeaza), iar costumatiile, colindatul, decoratiunile, creeaza o atmosfera aparte. Sa va uitati la  „Nightmare before Christmas”. Este un desen animat mai diferit, dar foarte frumos.L-am vazut de 4-5 ori.

Apropo de imbracaminte, nu stiu daca ati vazut filmul „Sweet November” (in traducere la noi: „Noiembrie rosu”), cu Charlize Theron si Keanu Reeves. In film, ea purta haine largi combinate cu camasi de noapte, pulovere groase si caciuli, bocanci si saluri lungi. Mai pe scurt, cam asa cum este moda acum si cum au fost si mai sunt colectiile in magazine. Mie imi place foarte mult stilul „layered”, adica cu multe straturi de haine. Am cautat pe internet poze reprezentative ale stilului ei, dar nu am gasit prea multe:

kj nh uio

Este un film superb. Mie mi-a placut enom. Vi-l recomand.

EN:

Now that autumn is here and the thermometer is already under 20 degrees Celsius, it`s time to make some changes in our wardrobe and take out the warm and cozy clothes (sweaters), and to say goodbye to our thin dresses and shorts.

IMG_0783

RO:

Pozele ce urmeaza sa vi le arat au fost facute mai pe fuga de prietena mea, Miki, in ideea de a prezenta o tinuta simpla ce este in tema postarii de astazi. Chiar daca deja trecusem la bocanci si ghete, am ales sa port o pereche de balerini deoarece vremea a fost destul de buna.

EN:

The photos that I am about to present you were made in a hurry by my friend ,Miki, with the purpose to show you a simple outfit that matches my today`s post. Even though I already made the transition to biker boots and booties, I had my flats on because the weather was fine.

IMG_0770 IMG_0775

IMG_0800

IMG_0787

Details:

IMG_0778 IMG_0779

Outfit details:

Pulover/Sweater- River Island

Pantaloni/Pants– Zara

Balerini/Flats– Pull&Bear

Geanta/Bag– Zara,Trafaluc

Colier/Necklace– Zara

IMG_0777

RO:

Aici se termina prima parte a post-ului. Urmeaza in curand a 2-a parte ce va cuprinde tinute de toamna lejere, compuse din piese vestimentare accesibile tuturor ca pret si pe care le gasiti acum in magazine.

V-am pupat.

EN:

Here I end the first part of the post and I will shortly make the second one,, which contains cozy and nice autumn outfits made with clothes at accesible prices and that you can find in stores, at the moment.

Kisses.

grey_white_script_monogram_initial_l_wedding_sticker-rfc089b1b3a1443a786255aa302c014c4_v9waf_8byvr_512

2 thoughts on “Sweater weather I

Leave a comment