Sunny day&photos

DSC_0363

RO:

Stiu ca am zis intr-o postare trecuta ca termometrul nu prea mai trece de 20 de grade, insa ieri a fost o zi superba. Bineinteles ca trebuia sa profit de soare si de faptul ca era cald, asa ca am ales sa port sandalele si fusta pe care le-am tinut in sifonier cateva luni bune. Asa suntem noi, fetele, cumparam lucruri de care nu avem  nevoie sau care ne plac, dar nu ne gandim cum si cu ce sa le purtam, le luam „ca sa fie ” acolo. Am ales o bluza simpla si o geanta care mie imi este foarte draga. Nu am accesorizat tinuta in partea de sus deoarece am considerat ca este mai armonios asa, lasand sandalele sa fie piesa de rezistenta.

Pentru ca eu, una, nu am stiut cum sa combin fusta pana acum (din cauza dungilor galben-neon), la finalul postarii am sa las cateva idei de tinute cu genul acesta de fusta, pentru cele ce au o fusta plisata pana la genunchi si nu stiu cum sa o integreze intr-o tinuta.

EN:

I know that I`ve said in an earlier post that the thermometer rarely goes up from 20 C degrees, but yesterday was a wonderful day. Of course I had to take advantage of the sun and the fact that outside was warm and nice, so I took out my heeled sandals and skirt, which sat in my closet for months. This is us, girls, we always buy things we don’t need that eventually end up in the darkest corner of our closet. I chose a simple top and my favorite messenger bag and I didn`t accesorized the upper part of the outfit, because I considered that it looks better to let the heeled sandals be „le pièce de résistance”

I didn`t know for a long time how to wear the skirt because of the neon-yellow stripes and for that, at the end of this post I will leave some ideas of outfits for this kind of pleated midi skirt.

DSC_0508

DSC_0506

hii3

DSC_0426

DSC_0431

DSC_0371

DSC_0403

DSC_0500

DSC_0445

Outfit details:

Top – Zara basic

Skirt –miniprix.ro

Bag – Musette

Sandals – runfast.ro

Sunglasses – MeliMelo

jry lo UntitledDaca doriti sa aflati detalii despre piesele din tinutele de mai sus, astept comentariile sau mesajele voastre./If you want to find out details about the outfits, leave a comment or send me a message.

hi2

Kisses.

grey_white_script_monogram_initial_l_wedding_sticker-rfc089b1b3a1443a786255aa302c014c4_v9waf_8byvr_512

6 thoughts on “Sunny day&photos

  1. Nici in romana, nici in engleza nu stii sa te exprimi. Nu zic mai mult de atat. Daca nu faci un lucru asa cum trebuie, mai bine te lasi, ai zis-o singura.

    Like

    1. Eu consider ca ma exprim bine in romana, iar in engleza exprimarea este indeajuns de buna pentru o nevorbitoare constanta a limbii. Ma asteptam ca genul acesta de comentarii sa apara si tot ce pot sa spun este ca stilul meu de a scrie nu trebuie sa fie si nu va fi pe gustul tuturor. Daca nu iti place ceea ce este postat aici si cum este scris, nu esti obligata sa urmaresti. O seara frumoasa! 🙂

      Like

      1. Te contrazici in atitudine. Sper totusi sa evoluezi, ai potential. Ca sa nu fiu total pe langa tema, sandalele alea si fusta n-au absolut nicio treaba. Un blog poate sa aiba oricine, in orice domeniu. De la un blog pana la un blog bun, e cale lunga. Fa-ti temele bine si o sa progresezi. Apreciez si chiar admir faptul ca nu ai evitat sau sters comentariul meu.

        Like

      2. Observ ca tu ai ceva nou de adaugat la fiecare comentariu, de aceea cu riscul de a ma repeta, felul meu de a scrie, stilul meu, nu sunt menite sa placa tuturor. Mie imi place cum am compus tinuta si mi se pare ca se potrivesc foarte bine pantofii cu fusta. Am acest blog de o saptamana si cateva zile asa ca apreciez interesul tau de a imi lasa comentarii.

        Like

Leave a Reply

