Black&Layers

nh

Stilul layered (despre care am vorbit putin intr-o postare anterioara), este un stil ce implica multe haine purtate in acelasi timp, in general haine largi, lungi. Mie mi se pare ca acest look merge perfect toamna, cand este rece afara. Eu, una, ador sa port cat mai multe haine pe mine atunci cand este frig, sa ma simt comod si sa imi fie bine si cald.

Nu este deloc complicat sa compui astfel de tinute. Poti oricand sa iei o camasa larga, un pulover si un sacou, blugi si o pereche de botine.

Interesul catre acest stil mi l-a trezit o tipa foarte tare, pe care am descoperit-o pe lookbook si anume, Maya Wyh. O ador si cred ca veti vedea si voi de ce:

Processed with VSCOcam with c1 preset Processed with VSCOcam with e4 preset Processed with VSCOcam with c1 preset

Super, nu? Pentru a vedea voi mai multe poze, intrati pe lookbook-ul ei.

Sa revenim. Tinuta aleasa de mine este simpla, nimic complicat sau extraordinar la ea, insa mie imi place foarte mult. Nu sunt adepta tinutelor prea stramte sau in care ma simt incorsetata. Prefer de cele mai multe ori un look lejer, de bun gust.

Din pacate nu am avut aparatul de fotografiat la mine si am facut pozele cu telefonul, insa sper ca se vad destul de ok.

hi8

IMG_4698 (1)

IMG_4728 (1)

IMG_4702 (1)

hi

Cerceii din poza i-am gasit intr-un second-hand si nu am putut sa ma abtin sa nu-i achizitionez. Mi-am cumparat 2 perechi. Imi plac mult lucrurile vechi, vintage, retro. Nu imi este rusine si nu imi va fi niciodata sa recunosc ca intru in second-hand-uri sau in magazine ce au lucruri mai ieftine. Poate sunt eu diferita, dar ma simt mult mai bine cand am o tinuta ce arata de milioane cu lucruri nu foarte scumpe, decat atunci cand am o piesa pe mine, ce poate a fost foarte multi bani. Este o mica bucurie de-a mea, sa gasesc comori in locuri in care altora poate le este jena sa intre.

kk

IMG_4696 (1)

Outfit details:

Jacket – Zara

Dress – Vintage

Jeans – NewLook

Sneakers – Zara

Bag – Musette

Glasses – Random store

IMG_4756 (1)

Hope you liked it. And here some inspiration for you:

jko

Kisses.

grey_white_script_monogram_initial_l_wedding_sticker-rfc089b1b3a1443a786255aa302c014c4_v9waf_8byvr_512

2 thoughts on “Black&Layers

  1. Hei! Imi place blogul tau. Felicitari! Imi poti spune cateva second-uri din Craiova cu haine de calitate, pe care le frecventezi? M-ar interesa locatiile mai exact. Merci ai bafta in continuare! Pupici

    Like

    1. Mersi mult! Nu ma duc foarte des pentru ca nu am timp, dar de obicei gasesc haine frumoase in second-hand-urile de pe Lipscani sau de pe langa sucursala Bancpost, cele de pe Petre Ispirescu si mai este unul pe Calea Bucuresti langa intrarea de la Sucpi (la parterul unui bloc). Un second-hand exact nu stiu sa iti spun pentru ca atunci cand ma duc sa caut, intru in toate. Trebuie sa ai rabdare atunci cand intrii in magazine, pentru ca la prima vedere multe nu par interesante. Sper ca te-am ajutat. Te pup!

      Like

Leave a Reply

