My wish is finally fulfilled

IMG_1169

RO:

In sfarsit am reusit sa pun mainile pe aceasta superba curea Moschino. Este o piesa clasica, foarte cunoscuta si cred ca multe dintre voi o stiu. Sunt cativa ani de cand am descoperit-o pe internet, in fel si fel de tinute si de atunci am zis ca va trebui sa o am intr-o buna zi.

Momentul in care am gasit-o dupa lungi cautari mi-a inseninat complet ziua. Este o curea vintage Moschino, adica este putin diferita de cele din colectiile actuale.

Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu ii gasesc o tinuta, asa ca am purtat-o la putin timp dupa ce am achizitionat-o. Nu a fost deloc greu sa o asortez si nici nu va fi, pentru ca este simpla si este aurie (eu port mai degraba accesorii si bijuterii aurii).

EN:

I finally got my hands on this gorgeous Moschino belt. It`s a classic piece, well-known in the fashion world and I think many of you saw it. It`s been many years since I discovered it on the internet in many many outfits and since then I knew I gotta have it one day.

The moment when I found it after a long search completely made my day. It`s a vintage Moschino belt, meaning that it`s a bit different from the actual belts.

Of course I couldn`t resist and I had to includ it in an outfit, so I wore it right after I purchased it. It wasn`t hard at all to match it and it won`t be, because of the fact that it`s simple and gold ( I usually wear gold accessories and jewellery).

IMG_1165 IMG_1168

Si acum tinuta.

IMG_1391

IMG_1416

IMG_1408

IMG_1407

IMG_1536

IMG_1438

IMG_1428

IMG_1424

IMG_1429

IMG_1441

Outfit details:

Belt – Moschino

Top – H&M

Bag – Poema

Shoes – FullahSugah

Necklace – Zara

IMG_1462Hope you liked it.

Kisses

grey_white_script_monogram_initial_l_wedding_sticker-rfc089b1b3a1443a786255aa302c014c4_v9waf_8byvr_512

2 thoughts on “My wish is finally fulfilled

Leave a Reply

