Eyebrows step by step…

72994_4733010480356_1903161108_n

Mi-am propus de ceva timp sa fac un tutorial de sprancene, sa arat pas cu pas modul in care eu le conturez. Nu mi-a venit ideea din senin, ci am vrut sa fac asta datorita faptului ca am fost intrebata de multe ori ce folosesc pentru a le face si cum mai exact.

Mie imi plac sprancenele sa fie bine definite, inchise la culoare (asemanatoare culorii parului si nu diferite ca nuanta).

In prezent eu mi le conturez cu o carioca speciala pentru sprancene (arata ca un pen eyeliner), insa nu le-am facut asa dintotdeauna, iar de pensat ma pensez singura. La inceput am folosit creion, apoi fard de sprancene. Cel mai usor am concluzionat ca este cu aceasta carioca pe care am recomandat-o si prietenelor mele si care de altfel mi-a fost si mie recomandata.

Nu stiu sa dau exemplu de creioane de sprancene pentru ca am uitat de la ce firme am folosit, dar exista o multitudine de optiuni in magazine.

Ca si fard am folosit:

eye_brow_packshot

Oriflame eyebrow kit

 Este extrem de bun si pigmentat. Am folosit doar partea inchisa, fara a mai aplica si ceara de fixare. Nu l-am mai cumparat pentru ca am descoperit carioca, dar il recomand cu siguranta (asta daca se mai afla in brosuri, nu am verificat).

vyr_1928ess_EyebrowStylistSet_N

Essence eyebrow stylist set  

Si acesta din urma este bun. Vine impreuna cu sabloane de sprancene ( eu nu le recomand deoarece au o forma curbata si nu patrata ca finisaj).

Aceste sabloane le puteti cumpara si separat. Eu cand eram la inceput, am zis ca imi vor fi de folos, insa m-am inselat. Au o forma ciudata si sunt destul de greu de fixat pe spranceana incat sa se potriveasca. Daca voi considerati ca sunt bune, eu vi le ofer pentru ca nu am ce face cu ele (nici nu le-am folosit). Cumparate de pe http://eyeslipsface.com.ro

IMG_1203 IMG_1208

Asa cum am spus mie imi place sa fie bine conturate si definite, insa pentru asta folosesc si un corector dupa ce am aplicat carioca. Veti intelege mai bine cum in pozele step by step din finalul postarii.

IMG_1195 IMG_1198 IMG_1202

Carioca – Kallos

Costa circa 10-15 lei. In Craiova o puteti gasi in Electroputere Mall, magazinul Kallos (eu de acolo o cumpar). Nuanta este 02.

Peria de sprancene

Am mai multe tipuri insa pe acesta am improvizat-o dintr-un rimel ce s-a consumat. Este mai buna pentru a pieptana sprancenele inaintea aplicarii fardului sau creionului.

Corectorul – Elf

Cumparat de pe http://www.eyeslipsface.com.ro .Cred ca a fost 9 lei atunci cand l-am cumparat ( in orice caz foarte putin, dar nu inseamna ca pretul il face automat un produs prost, ba din contra l-am folosit si pentru a estompa imperfectiunile fetei si de asemenea l-am recomandat si altor fete). Verificati site-ul pentru pretul exact.

Nu este obligatoriu sa folositi acelasi corector, orice alt corector este bun, ideea este sa aveti o pensula pentru corector.

Pensula pentru corector – Cosmetic Style

Face parte dintr-un kit travel size, achizitionata de pe http://www.cosmeticstyle.ro . Poate fi cumparata si individual, la o dimensiune normala.

Si acum tutorialul step by step. Imi cer scuze pentru pozele intunecate, insa sper totusi sa va puteti da seama de ceea ce trebuie facut:

Ribbet collage

tumblr_ncdrinBRdc1rhookpo1_1280

Eu consider ca sprancenele merita o atentie deosebita fata de restul fetei pentru ca pot sa puna in evidenta sau pot sa strice un machiaj. Chiar si fara sa fim machiate ele trebuie sa arate bine si nu sa fie neingrijite.

tumblr_nd6uo7SvBq1tkgwy4o1_1280

Si acum, cu riscul de a parea rea, am sa las si o poza care pe mine ma amuza foarte tare:

tumblr_ncutoltd2d1qf0nk1o1_500Sper ca a fost de folos aceasta postare si va astept cu intrebari daca aveti nelamuriri.

IMG_1374

grey_white_script_monogram_initial_l_wedding_sticker-rfc089b1b3a1443a786255aa302c014c4_v9waf_8byvr_512

2 thoughts on “Eyebrows step by step…

Leave a Reply

