Fairytale

DSC_1403

Cred ca multe dintre voi si-au dorit sa fie printese cand erau mici sau cel putin se jucau de-a printesele.
Eu faceam asta, acasa, impreuna cu verisoara mea. Ne improvizam o masuta in mijlocul camerei, ne amplasam seturile de ceai de jucarie, si pierdeam ore in sir jucandu-ne. Eh, ce frumos era…

Unele din pozele ce vor urma sunt facute la un castel, aflat in Parcul Romanescu, pe care cred ca toata lumea il cunoaste.Este prima data cand am facut poze acolo intrucat am simtit ca tinuta aleasa face parte din poveste.

O rochita gen furou si o pereche de bocanci cu toc mic, o combinatie intre ceva feminin,finut si ceva mai dur.
Chiar facusem o poveste si glumeam cu prietena mea in timp ce faceam poze, cum ca as fi o printesa suparata ce coboara grabita din castel in rochia de noapte si sta ganditoare pe trepte.

And now let`s take a look:

DSC_0019

DSC_0043DSC_1354DSC_1390

DSC_1340DSC_1363

DSC_0073DSC_0031DSC_1138DSC_1393

 

DSC_1070DSC_1016DSC_1100

 

 

Close-up:

DSC_0056DSC_0053DSC_0078

DSC_1180

Credits to: Andra Stoedin

Outfit details:

Dress – TopShop

Jacket – dIvIn

Clutch – bought from Bulgaria

Shoes – bought from miniprix.ro

Hope you liked it.

Kisses

grey_white_script_monogram_initial_l_wedding_sticker-rfc089b1b3a1443a786255aa302c014c4_v9waf_8byvr_512

5 thoughts on “Fairytale

  1. Jacheta si plicul nu sunt chiar pe gustul meu, ar fi mers altceva. In rest, rochita este superba si iubesc combinatia cu ghetutele.

    Like

Leave a Reply

