Cloudy & Sunny & Cloudy again

IMG_4871

M-am decis sa nu mai scriu in postari decat daca simt. Azi iarasi nu simt, poate nu o sa simt ca trebuie ceva spus la nici o postare de acum incolo. Ideea e alta, ideea a tot ce este aici e alta. Nu vreau sa compun fel si fel de texte cu fel si fel de expresii impopotonate. Daca pot inspira lumea doar prin poze, mie imi este indeajuns. Nu astept premii de la nimeni si nici note. Poate prin faptul ca scriu lucrurile acestea vor da impresia ca sunt aroganta. Poate sunt, poate nu, dar nu am creat acest blog pentru a ma schimba.

Punct.

Si acum tinuta:

IMG_4872

IMG_4860IMG_4883 IMG_4877 IMG_4880 IMG_4889

Outfit details:

Top – Zara

Pants – Poema

Shoes – Zara

Bag – Poema

Scarf – Nissa

Earrings – H&M

grey_white_script_monogram_initial_l_wedding_sticker-rfc089b1b3a1443a786255aa302c014c4_v9waf_8byvr_512

6 thoughts on “Cloudy & Sunny & Cloudy again

    1. Draga mea, nu vad rostul comentariului tau si cred ca ai putea sa gasesti ceva mai bun de facut cu viata ta decat sa imi lasi mie comentarii. Daca te-ai concentra putin sa gandesti ai realiza ca acesta este un blog de moda in care eu prezint haine, idei, tinute si nu un blog personal in care imi descriu si povestesc viata in cuvinte si expresii impopotonate. Nu sunt aici sa iti dau sfaturi despre iubit si purcel, iar daca tu asta cauti intr-un blog ma bucur ca nu iti place ce se afla aici si te invit sa nu il mai accesezi si eventual sa faci ceva mai constructiv, ca de exemplu sa iei sa citesti o carte :*

      Like

      1. Blog de moda, dar abtine-te de la scris, nu te avantajeaza tinuta condeiului. Am citit mai multe decat tine dupa cum leg cuvintele :-??

        Like

      2. Dupa cum legi cuvintele? Te rog frumos sa nu te mai supraapreciezi pentru ca nu este cazul, am schimbat cateva vorbe totusi… Nu caut si nu imi pasa de sfaturile tale si as vrea sa cobori putin cu picioarele pe pamant si sa traiesti in era asta… “tinuta condeiului“, auzi si tu! Ma amuza teribil persoanele ca tine ce vor sa para ca au ceva in cap doar prin vorbe pompoase ce mai mult starnesc penibil. Este ultimul comentariu pe care il mai sacrific si insist cu rugamintea de a evita accesarea acestui blog, se vede ca nu este de tine si continua sa citesti.

        Like

  1. Nu asculta toți invidiosii! Esti o fata foarte frumoasa si cu toate ca ești la început blogul tau mi se pare chiar foarte reușit!!! Ai dreptate, este un blog de moda, cine nu intelege acest concept inseamna ca nu are nicio treaba cu tot ce tine de fashion si ar putea sa citeasca mai multe bloguri de acest gen sa vada ca ideea principala este tinuta pe care o prezinti, iar la asta chiar te descurci foarte bine. Ai niste tinute super. Felicitari si multa bafta in continuare!

    Like

    1. Îți mulțumesc mult pentru cuvintele spuse și pentru susținere. Mă bucură tare să văd că există totuși cineva care chiar înțelege ceea ce eu încerc sa transmit/prezint. Te pup!! :*

      Like

Leave a Reply

