Long time, no post

dgvs

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat, stiu. Fetele ma intreaba daca „a trecut faza cu blog-ul”. Raspunsul este unul simplu: Nu, nu a trecut pentru ca nu este o „faza” iar motivul pentru care nu am mai scris este acela ca am stat foarte bine sa ma gandesc daca are rost sa continui. Concluzia la care am ajuns este ca da, are rost si ca merita sa incerc in continuare sa fac blog-ul acesta sa creasca. Viata mea nu se invarte in jurul lui dar reprezinta o parte din ceea ce eu sunt, Laura – nebuna cu hainele si moda (intr-un fel amuzant spus, imprumutat de la prietenele mele).

Tinuta ce urmeaza a fost fotografiata acum ceva timp, dar a venit momentul sa o impartasesc cu voi.

Sper sa va placa.

IMG_2210 IMG_2215 IMG_2234 IMG_2239 IMG_2256

Outfit details:

Cardigan – Vintage

Jeans – Pull&Bear

Booties – Zara

Bag – Zara

Belt – Vintage

grey_white_script_monogram_initial_l_wedding_sticker-rfc089b1b3a1443a786255aa302c014c4_v9waf_8byvr_512

2 thoughts on “Long time, no post

Leave a Reply

