How to shop smarter. Chapter 1

Untitled

In aceasta prima parte, voi vorbi despre shopping-ul online.

De ceva timp, majoritatea cumparaturilor le fac online. Rar cumpar haine din magazin si daca se intampla sa ma duc in mall, de exemplu, ma duc tinta pe un produs, pe care il gasesc inainte pe site-ul oficial al firmei respective. Plus ca sunt de parere ca in mall-uri, majoritatea hainelor nu isi merita banii, iar pe mine nu ma deranjeaza sa imi cumpar haine din colectii trecute, atata timp cat eu imi caut haine si in second-hand-uri. Uhhh, demodata de mine!

A pierit demult cheful de a colinda magazinele si de a analiza umerasele, deoarece am ajuns la concluzia ca este mult mai comod sa comand haine de pe internet, care mai apoi imi vin frumos, acasa. Adio dureri de spate, de picioare si nervi.

Imi place sa vizualizez produsul, sa ma gandesc la ce tinute as putea sa compun, din varful patului, fara sa transpir prin cabinele de proba.

In rest, incerc sa vizitez cat pot de des second-hand-urile, in cautare de  “comori“. Acolo imi permit sa analizez hainele si sa le caut atent.

Sunt cateva site-uri de pe care cumpar des (foarte des,as putea spune), site-uri pe care am sa le impartasesc cu voi.

k

Este un site cu preturi bune spre foarte bune, unde ai sa gasesti cel putin un produs pe placul tau. Hainele sunt din colectii mai vechi sau relativ recente, insa sunt modele frumoase si nu urate, categoria “ce nu s-a vandut pentru ca nimanui nu i-a placut“. Trebuie sa ai putina imaginatie atunci cand cumperi de pe internet, pentru ca de multe ori produsul este prezentat dezavantajos si nu trezeste interesul de a il cumpara.

Cand ma plictisesc (si ma plictisesc cam des), verific ce a mai aparut nou si produsele care imi plac, le adaug in cos, chiar daca nu le cumpar neaparat. Weird, right? E o placere, ca sa zic asa, sa fac asta.

Revenind.

Astazi am stat ceva timp pe site si cum am vazut foooarte multe lucruri care mi-au placut, am zis sa compun niste tinute, DOAR din haine de pe Kurtmann.ro (bine, sunt cateva perechi de pantofi ce nu sunt luate de pe site, folosite pentru a intregii tinuta). Mi s-a parut interesant sa fac asta, asa ca am sa va las mai jos poze, sa le vedeti.

3

1 – Bluza piele Zara – aici

2 – Rochie Zara – aici

3 – Cizme Tally Weijl – aici

4 – Guler Pimkie – aici

5 – Ochelari Pimkie- aici

6 – Geanta Kurtmann – aici

1

1 – Maieu Zara – aici

2 – Fusta Bershka – aici

3 – Palton Zara – aici

4 – Geanta Kurtmann – aici

5 – Lant Bershka – aici

2

1 – Bluza Zara  – aici

2 – Bustiera Bershka – aici

3 – Pantaloni Zara – aici

4 – Sandale Vila – aici

5 – Geanta Kurtmann – aici

6

1 – Geaca Zara – aici

2 – Fusta Bershka – aici

3 – Plic Kurtmann – aici

4 – Cercei Bershka – aici

7

1 – Bluza Asos – aici

2 – Fusta Bershka – aici

3 – Geanta Kurtmann – aici

4 – Cercei Bershka – aici

8

1 – Bluza Mango – aici

2 – Fusta Zara – aici

3 – Geanta Kurtmann – aici

4

1 – Bluza Asos – aici

2 – Colanti Vila – aici

3 – Espadrile Truffle – aici

4 – Geanta Kurtmann – aici

5 – Colier Zara – aici

5

1 – Tricou Pimkie – aici

2 – Blugi Pull&Bear – aici

3 – Camasa Zara – aici

4 – Jacheta Pimkie – aici

5 – Caciula Pimkie – aici

6 – Cercei Bershka – aici

Hope you liked them!

Kisses,

grey_white_script_monogram_initial_l_wedding_sticker-rfc089b1b3a1443a786255aa302c014c4_v9waf_8byvr_512

Leave a Reply

