Eyeliner challenge

ln

RO:

Cred ca prin clasa a 6-a am descoperit tusul, iar din clasa a 7-a am inceput sa-l folosesc.Pana atunci cand ziceam ca „ma machiez”, ma dadeam pe canalul ochiului cu un dermatograf negru.Eh, asa se „purta” atunci. Bun. Am trecut de  la tus lichid la tus carioca, dupa care m-am intors iar la tus lichid si asa mai departe, pana am dat peste tusul gel, adica acela in borcanel transparent, pe care il aplici cu pensula.

Parerea mea este ca, desi pare dificil pentru inceput, se va dovedi a fi mult mai usor decat cu celelalte tipuri. Finish-ul este unul mat, de durata. Am uitat sa precizez ca nu imi plac deloc tusurile lucioase sau care se usuca lucios. In general tusurile waterproof au tendinta aceasta si se decojesc.

Pana acum am incercat doar cateva dintre tusurile gel existente pe piata, deoarece sunt o gramada. Multe fete m-au intrebat cum imi fac codita, sau cum reusesc sa le fac asa perfect. In primul rand eu sunt mai „perfectionista”, adica nu ma las pana nu sunt simetrice, perfect nivelate. De aceea, chiar daca am cativa ani in spate de machiat in acest fel, inca imi mai ia ceva timp sa le fac asa cum trebuie. Eu sunt de parere ca ori faci ceva calumea, ori nu. Ori iti faci o codita calumea cu tusul, ori ramai la creion khol.

EN:

I think I was in my sixth grade (in my country) when I discovered the eyeliner, and by the seventh grade I already started using it, if not even earlier. Until then when I said I was applying make-up, I was actually contouring my lower eyelid with black khol. Well, that was the trend back then. Ok, so I moved from liquid liner to pencil eyeliner, then back to liquid liner and so on, until I ran into gel eyeliner, that little black thingie in a small jar that you apply  with a brush.

My opinion is that even though it seems difficult at the beginning, it will prove to be much more easier than with the other types of eyeliner. The result is a perfect, longlasting matte one. I forgot to say that I don`t like at all the shiny eyeliner. In general, the waterproof ones tend to be like this.

Plenty of girls asked me how I do my winged line(cateye) or how do I manage to make them so perfect. First of all, I find myself to be kinda a perfectionist, and by this, I mean I don`t give up until I make them simetrical with a perfectly smooth line. I have some years of experience in using the eyeliner, but it still takes time to make the lines the way they are supposed to be. I believe that if you can`t do something right, you don`t make it at all. You either do a fine winged line with the eyeliner or you stay at that black khol.

tumblr_nc4oowEpOA1tgfl43o1_500

RO:

Am sa prezint cateva tusuri gel, pentru ca si asa este un val cu el in lumea machiajului.

EN:

I will present you some gel liners:

jk

RO:

 Sleek-se poate comanda de pe site-uri romanesti ce comercializeaza produse de machiaj. Este un tus bun cu o rezistenta destul de buna, asta depinde si de ce tip de ten are fiecare. Eu am tenul gras si deci pleoapele devin uleioase, iar tusul lasa o dunga neagra in timp sau se scurge in colturi. Desi pare mic si acesta ca si restul, tine mult timp pentru ca este nevoie de o cantitate foarte mica pentru un machiaj. Va recomand sa il incercati.Vine impreuna cu o pensula micuta.

EN:

You can order it online, from their official website. It`s a good gel liner with a pretty good resistance. This depends on what type of skin you have. I have oily skin, so my eyelids tend to get oily, which makes my eyeliner to leave black traces on. Even though it looks small, this one like the rest of them, it goes a long way until it`s finished, because you only need a small amount of product for every make-up. I recommend you to try it. It comes with a small brush.

RO:

 INGLOT, este tusul pe care il folosesc in prezent. Este cel mai bun dintre toate cele pe care le voi prezenta. Este rezistent, un negru intens si usor de aplicat. Se usuca repede pe pleoapa si pe pensula, deci trebuie lucrat cu el intr-un ritm mai alert. Il puteti comanda de pe site-ul lor oficial din Romania, insa doar telefonic momentan, deoarece nu au shop online (sau il gasiti in Bucuresti-mall Baneasa).

EN:

It`s the gel liner that I use at the moment. It` s the best one from those I`ve tried. It has a good resistency and it`s a very intense black gelliner. It`s consistency makes it easy to apply but it dries quickly on the lid or on the brush, so you have to work quickly with it. You can order it from their official website.

RO:

 Essence, din pacate nu mai exista pe piata. Mie mi-l adusese o prietena din Germania, iar pe la noi nu am mai vazut. Era bun din toate punctele de vedere: ieftin,bun, de un negru intens si usor de aplicat.

EN:

Unfortunately this is out from the market. A friend bought it for me from Germany. It was a very good one.

RO:

Elf, se poate comanda de pe eyeslipsface.com.ro. Este o alternativa mai ieftina, dar nu neaparat mai proasta. Eu am avut acest tus de 3-4 ori si am fost foarte multumita de el. Pe site-ul lor sunt mereu promotii, deci il puteti gasii la reducere. Problema la el este ca se usuca repede in borcanel, dar in rest nu am nimic de obiectat. A, si era sa uit. Si acesta vine impreuna cu o pensula.

EN:

You can order it from eyeslipsface.com. It`s a cheaper alternative, but not neccesarely a bad one. I had it for like 3 or 4 times and I was very pleased with it. The only problem with it is that it dries in a few months in the jar. Oh, and I almost forgot. It comes with a brush.

mju

RO:

Avon, il gasiti in cataloagele Avon (nu stiu exact daca mai este in brosurile curente, insa puteti sa verificati). Este mai degraba un negru sters, gri mai exact cu sclipici argintiu, metalic. L-am folosit o singura data pentru ca asa cum am mai spus, mie imi place tusul sa fie negru si mat. Daca sunteti in cautare de un astfel de tus, puteti sa il comandati sa il incercati.

EN:

You can find it in the Avon magazines. It`s more like a grey one, or a vague black, with silver glitter. I used it once because like I said, I like my eyeliner to be black and matte. If you are looking for this kind of liner, you can try it.

RO:

Revlon, eu l-am primit, insa este posibil sa il gasiti in magazinele din mall-uri (Kendra, Douglas, etc. ). In capac are o pensula care se poate scoate si repune. Este un negru ok, nu pot spune ca este foarte intens. L-am folosit o singura data, dar merge cumparat daca nu sunteti in cautarea celui mai negru tus gel.

Later edit: I-am dat inca o sansa tusului si pot sa spun ca mi-am schimbat parerea. Este chiar bun si imi place cum se comporta pe pleoapa.Il folosesc acum in locul celui de la Inglot.

EN:

You can find it in Revlon stores or in shopping malls. It has a detachable brush. It`s an ok black, I can`t say it`s very intense.

Later edit: I gave this gelliner another try and I am very pleased with it. It`s actually a intense black and I like how it looks on the lid. I use it now instead the one from Inglot.

Ca si pensule exista mai multe tipuri: /As in brushes, there are different types:

How-to-Choose-Eyeliner-Brush-–-Types-of-Eyeliner-Brushes

Eu am incercat cateva pensule si cel mai mult mi-a placut cea ascutita(pointed brush), a doua din poza de mai sus. /I`ve tried some brushes and the one I liked the most is the pointed one (the second from the above picture).

Am sa fac un tutorial despre cum se aplica si cum sa faceti o codita corecta, insa pana atunci am sa las cateva poze sa va inspirati. /I will make a tutorial about how you can apply it and how to make a fine winged line but until then I will leave you some inspirational pics.

tumblr_mig2vawmUI1qmcjpxo1_1280

tumblr_nc2ucfsduI1qbgpiso1_400tumblr_nbx99m4FeX1spxta0o1_500

Sursa/Source:tumblr.com

Am sa fac un update atunci cand este gata tutorialul. /I will make an update when the tutorial is ready.

10390380_10204126959235011_5705441076141078181_n

Daca aveti intrebari sau doriti un sfat, va ajut cu cea mai mare placere.

If you have any questions or you want an advice, I will gladly help.

grey_white_script_monogram_initial_l_wedding_sticker-rfc089b1b3a1443a786255aa302c014c4_v9waf_8byvr_512

2 thoughts on “Eyeliner challenge

Leave a comment